نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت22:14---12 مرداد 1392
s ana,jaleb bud,az ghablie kheili behtare,

مهدی
ساعت11:43---4 مرداد 1392
سلام.
وبت خیلی باحاله.
به وب منم سر بزن:
englishstories.lxb.ir
بیا تو وبم، تو نظرسنجی شرکت کن، تو وبم عضو شو و از همه مهم تر نظر یادت نره.
راستی من تو رو لینک کردم پس تو هم من رو با اسم " داستان های کوتاه و بلند انگلیسی رو این جا پیدا کنید!!! " لینک کن.


مهدی
ساعت11:43---4 مرداد 1392
سلام.
وبت خیلی باحاله.
به وب منم سر بزن:
englishstories.lxb.ir
بیا تو وبم، تو نظرسنجی شرکت کن، تو وبم عضو شو و از همه مهم تر نظر یادت نره.
راستی من تو رو لینک کردم پس تو هم من رو با اسم " داستان های کوتاه و بلند انگلیسی رو این جا پیدا کنید!!! " لینک کن.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 4 مرداد 1392برچسب:, | 11:31 | نويسنده : |