به غضنفر می گن شما ایمیل دارین؟ می گه نه خیلی ممنون. من تازه غذا خوردم نوشجان!!!

*******************************************

غضنفر کدو تنبل میخره میذاردش کلاس تقویتی .

*******************************************

غضنفر سوار الاغ داشته میرفته. هر کی بهش نگاه میکرده میگفت: چیه خر دو طبقه ندیدی.

*******************************************



نظرات شما عزیزان:

اکادمی گوگوش
ساعت1:21---21 تير 1392
"سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..."


ghazal
ساعت19:41---20 تير 1392
salam
mer30 kheyli jaleb bood


AVACS PURSE
ساعت16:20---20 تير 1392
سلام دوست عزیز به وبلاگت سر زدم خیلی خوب و زیبا بود پیلیز بهم سر بزن خوشحال میشم و اگه میشه یه کلیک کوچولو روی تبلیغات تو سایت کن. دستت درد نکنه
http://avacschat-help-users.loxblog.com/
با آرزوی موفقیت در ضمن میتونی از طریق این سایتی که بهت معرفی میکنم پول دربیاری به این صورت که تبلیغات از این سایت میگیری و تو وبلاگت میزاری_با هر کلیک روی تبلیغات میتونی 100تومن درامد داشته باشه یعنی اگه در روز 30نفر روی تبلیغات کلیک کنن روزی 3000تومن و ماهی 90000تومن درامد کسب کنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 16:16 | نويسنده : ERFAN |